Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@flash-butrym.pl lub telefonicznie: +48 668 155 555
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: info@flash-butrym.pl lub telefonicznie: +48 668 155 555
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się okres realizacji zamówienia w sklepie i czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: Firmę „DPD Polska” lub „Raben”. Klient może również wybrać innego spedytora. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej formy doręczenia. czas oczekiwania = czas realizacji + czas doręczenia. Czas realizacji zamówień składanych w firmie Flash-Butrym Sp.J. uzależniony jest od dostępności towaru w sklepie oraz u dostawców. Jeżeli towary znajdują się w magazynie Flash-Butrym Sp.J. wówczas przesyłka wysyłana jest w ciągu 24 godzin. W większości przypadków czas realizacji wynosi 2 dni robocze. Zdarzają się jednak artykuły, których dostępność u dostawców jest ograniczona. Wówczas termin realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji kontaktujemy się z klientem telefonicznie i ustalamy szczegóły. Przy płatności przelewem "przedpłata" wysłanie paczki nastąpi po otrzymaniu płatności przez Flash-Butrym Sp.J. Firmy DPD Polska i Raben zobligowane są do doręczenia przesyłki w ciągu 24 godzin w dni robocze, na terenie Polski. Czas ten może jednak wydłużyć się w szczególnych przypadkach do 48 godzin. Szczegółowe informacje dotyczące przesyłek uzyskać można na stronie internetowej firmy DPD Polska http://www.dpd.com.pl i na stronie internetowej firmy Raben http://www.raben-group.com
Pamiętaj, że bardzo ważne jest podanie prawidłowych danych adresowych, w tym kodu pocztowego.
 

 

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu cen wybranych przez Ciebie produktów i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Skarbimierzyce 18 , 72-002Dołuje, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w treści zamówienia. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 668 155 555.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 668 155 555.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Jeżeli chcesz sprawdzić jaki jest status twojego zamówienia (przesyłki), skontaktuj się z nami. Podamy Ci numer przesyłki. Wykorzystując ten numer, będziesz mógł sprawdzić status przesyłki na stronie firmy DPD.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta (1 rok). Gwarancji nie podlegają żarówki, emitery LED, diody laserowe, itp (za wyjątkiem diod LED o mocy min. 15W, na które to udzielamy gwarancji 90 dniowej). Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, skontaktuj się z nami pod nr tel.: +48 668 155 555 poniedziałek-piątek w godzinach 8-16.30 a my w zależności od wartości i wagi towaru ustalimy "drogę" zwrotu. Wszelkie reklamacje związane z jakością i ilością dostawy należy zgłaszać pisemnie, w terminie do 3 dni od dnia jej podjęcia, pod rygorem odrzucenia roszczeń.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl