

Go To Brand 2020-2022
PROGRAM OPERACYJNY INTELIGENTNY ROZWÓJ
Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go To Brand
Rozwój przedsiębiorstwa Flash-Butrym Sp.J. przez promocję marki na rynkach eksportowych.
Cel Projektu:
Projekt realizowany będzie w ramach BPP BUDOWY I WYKAŃCZANIA BUDOWLI
WYBRANY RYNEK PERSPEKTYWICZNY: USA, CHINY, BRAZYLIA, INDIE
Działania prowadzone będą w: USA, CHINY, BRAZYLIA, INDIE, HISZPANIA, NIEMCY
W zakresie projektu realizowane będą działania promocyjne, poprzez:
-misje wyjazdowe
-stoiska na imprezach targowo-konferencyjnych
Wnioskodawca będzie realizował projekt rezerwując miejsca wystawowe na targach, dokonując opłat rejestracyjnych i wpisów do katalogu targowego, organizując stoiska wystawowe na targach oraz uczestnicząc w misjach wyjazdowych.
Wybrane imprezy targowe, w których wnioskodawca weźmie udział:
1. Prolight + Sound Guangzhou
2. ISE Barcelona
3. Infocom Brasil
4. PalmExpo India
5. BAU
6. Prolight + Sound Frankfurt
7. NabShow Las Vegas
Produktem eksportowym będą URZĄDZENIA TECHNIKI OŚWIETLENIOWEJ MARKI FLASH-BUTRYM
W skład grupy wchodzą produkty z obszaru inteligentnych specjalizacji:
KIS 5. INTELIGENTNE I ENERGOOSZCZĘDNE BUDOWNICTWO, II. SYSTEMY ENERGETYCZNE UDYNKÓW, 8. Systemy inteligentnego oświetlenia, które są zgodne z sekcją C dział 27 klasyfikacji PKD 2007.
Cel Projektu:
Celem ogólnym projektu W ZAKRESIE EFEKTÓW JAKOŚCIOWYCH jest rozwój firmy poprzez eksport dzięki udziałowi w programie promocji branży BUDOWY I WYKAŃCZANIA BUDOWLI. Projekt ukierunkowany jest na promowanie polskiej marki produktowej FLASH-BUTRYM poprzez MPG.
Cel zostanie zrealizowany poprzez udział w targach, misjach i dodatkowe działania promocyjne. Rezultaty zostaną wykorzystane w działalności przez dywersyfikację portfela klientów i kanałów dystrybucji, wzrost przychodów, umiędzynarodowienie firmy. Dzięki realizacji projektu, firma zwiększy eksport i zyski oraz rozszerzy portfolio klientów. Osiągniecie po zakończeniu projektu EFEKTÓW ILOŚCIOWYCH na poziomie rezultatu wpłynie na otoczenie społeczno-ekonomiczne.
Wartość projektu: 444 300PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 333 225PLN
Go To Brand 2019-2020
PROGRAM OPERACYJNY INTELIGENTNY ROZWÓJ
Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go To Brand
Rozwój firmy Flash-Butrym Sp.J. poprzez promocję na rynkach międzynarodowych.
Cel Projektu:
Projekt realizowany będzie w ramach BPP BUDOWY I WYKAŃCZANIA BUDOWLI
WYBRANY RYNEK PERSPEKTYWICZNY: ZEA, ROSJA
Działania prowadzone będą w: ZEA, ROSJI, NIEMCZECH
W zakresie projektu realizowane będą działania promocyjne, poprzez:
-misje wyjazdowe
-stoiska na imprezach targowo-konferencyjnych
-dodatkowe działania promocyjne
Wnioskodawca będzie realizował projekt rezerwując miejsca wystawowe na targach, dokonując opłat rejestracyjnych i wpisów do katalogu targowego, organizując stoiska wystawowe na targach oraz uczestnicząc w misjach wyjazdowych.
Wybrane imprezy targowe, w których wnioskodawca weźmie udział w charakterze wystawcy to:
1.Prolight + Sound Frankfurt 2019
2.Prolight + Sound and Musikmesse NAMM Russia 2019
3.Prolight + Sound Frankfurt 2020
4.Prolight + Sound and Musikmesse NAMM Russia 2020
Zostanie też zorganizowana misja wyjazdowa do ZEA.
Produktem eksportowym będą URZĄDZENIA TECHNIKI OŚWIETLENIOWEJ
W skład grupy wchodzą produkty z obszaru inteligentnych specjalizacji:
KIS 5. INTELIGENTNE I ENERGOOSZCZĘDNE BUDOWNICTWO, II. SYSTEMY ENERGETYCZNE BUDYNKÓW, 8. Systemy inteligentnego oświetlenia, które są zgodne z sekcją C dział 27 klasyfikacji PKD 2007.
Celem ogólnym projektu W ZAKRESIE EFEKTÓW JAKOŚCIOWYCH jest rozwój firmy poprzez eksport dzięki udziałowi w programie promocji branży BUDOWY I WYKAŃCZANIA BUDOWLI. Projekt ukierunkowany jest na promowanie polskiej marki produktowej FLASH-BUTRYM poprzez Markę Polskiej Gospodarki.
Cel zostanie zrealizowany poprzez udział w targach, misjach wyjazdowych i dodatkowe działania promocyjne. Korzyści dla wzmocnienia pozycji firmy to dywersyfikacja rynków, wzrost przychodów, umiędzynarodowienie. Dzięki realizacji projektu, firma zwiększy eksport i zyski oraz rozszerzy portfolio klientów. Osiągniecie po zakończeniu projektu EFEKTÓW ILOŚCIOWYCH na poziomie rezultatu wpłynie na otoczenie społeczno-ekonomiczne.
Wartość projektu: 518 100PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 388 575PLN