Jak wysyłać do serwisu?

Jeżeli planujesz wysłać do nas towar, który nie jest objęty gwarancją prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny!

Firma Flash-Butrym Sp.J., na wszystkie sprzedawane urządzenia, udziela następujących okresów gwarancji*:

- produkty importowane:

  • 24 miesiące dla odbiorców indywidualnych (osoba prywatna – dowód zakupu - paragon)
  • 12 miesięcy dla odbiorców instytucjonalnych (firma – dowód zakupu – faktura VAT)


- produkty Flash Professional:

  • 24 miesiące dla odbiorców indywidualnych (osoba prywatna – dowód zakupu - paragon)
  • 24 miesiące dla odbiorców instytucjonalnych (firma – dowód zakupu – faktura VAT)

Dokonując zakupu produktów Flash Professional, klient ma możliwość rozszerzyć ochronę gwarancyjną do 36 miesięcy (koszt rozszerzenia ochrony – 10% ceny zakupu urządzenia).

Prosimy również o zapoznanie się z RODO

 

Przed wysłaniem produktu do serwisu koniecznie wypełnij poniższy formularz.

UWAGA: Formularz powinien wypełnić użytkownik urządzenia, tzn. osoba, która jest jego właścicielem.

 

--> FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Urządzenia kierowane do napraw w trybie gwarancyjnym muszą zostać dostarczone do serwisu Flash-Butrym Skarbimierzyce 18; 72-002 Dołuje, wraz z oryginalnym opakowaniem, dowodem zakupu (kserokopia faktury VAT) lub kartą gwarancyjną.

Urządzenia do których nie zostanie dołączona karta gwarancyjna lub kserokopia dowodu zakupu będą serwisowane odpłatnie.

W przypadku maszyn do dymu, z urządzeń tych przed wysyłką powinny być usunięte płyny eksploatacyjne. Nie dotrzymanie tych zasad będzie skutkowało odmową naprawy w trybie gwarancyjnym.

Dostarczane do serwisu urządzenia powinny być oczyszczone z brudu i nie może znajdować się w nich płyn do dymu (dotyczy maszyn do dymu). Do urządzenia powinny być dołączone wszystkie sterowniki, piloty itp. zakupione w komplecie z danym urządzeniem.

Za czyszczenie każdego brudnego urządzenia będzie pobierane ryczałtowe wynagrodzenie w wysokości 100zł netto.

W przypadku nieprawidłowego zapakowania urządzeń wysyłanych do serwisu, np. braku oryginalnych opakowań, firma Flash-Butrym Sp.J., przed odesłaniem serwisowanych urządzeń zapakuje je ponownie w bezpieczny sposób, np. w indywidualne opakowania. Zleceniodawca naprawy zostanie obciążony kosztem ponownego pakowania.

Do serwisu nie będą przyjmowane urządzenia w stanie rozkręconym (w częściach).

 

Koszt transportu urządzeń przysyłanych do naszego serwisu (DOTYCZY NAPRAW GWARANCYJNYCH SPRZĘTU KUPOWANEGO PRZEZ NASZYCH ODBI0RCÓW HURTOWYCH) pokrywa firma Flash-Butrym Sp.J.

UWAGA!

Koszty będą pokrywane wyłącznie w przypadku, gdy:

  1. Uszkodzone urządzenia będą przysłane na euro-palecie o wymiarach m.in. 120x80x120cm (klient wysyła większą ilość uszkodzonych urządzeń
  2. Firma Flash-Butrym Sp.J sama zorganizuje odbiór przesyłki - należy nas wcześniej poinformować o konieczności odbioru
  3. Na palecie z przesyłanymi urządzeniami mogą znajdować się tylko i wyłącznie urządzenia podlegające naprawie gwarancyjnej
  4. Do urządzeń będzie dołączony prawidłowo wypełniony Druk Zgłoszenia Reklamacji

Informujemy, że w przypadku nie odebrania urządzenia z naszego serwisu, po upływie 1 miesiąca od daty poinformowania o wykonanej naprawie serwisowej (dotyczy to również sytuacji, gdy klient nie zaakceptuje warunków naprawy i nie odbierze urządzenia) zostaną naliczane koszty składowania urządzenia (za każdy rozpoczęty miesiąc składowania).

Stawka za roboczogodzinę serwisu wynosi 200 zł netto

Koszty diagnostyki usterek:

LED efekty, LED PARy, Taśmy LED, Wytwornice dymu, Stroboskopy, Lasery - 50zł netto/ 1szt
Belki LED, Głowice Ruchome, Skanery, Sterowniki światła - 100zł netto/ 1szt
Oświetlenie Architektoniczne, Folow Spoty - 150zł netto/1 szt

 

UWAGA:

Jeżeli chcesz wysłać do nas urządzenie, które nie jest już objęte gwarancją, skontaktuj się wcześniej z naszym serwisem. Aktualne dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl