Realizacja strategii ekspansji na rynek Czarnogóry przez firmę Flash-Butrym sp.j.

 

Realizacja strategii ekspansji na rynek Czarnogóry przez firmę Flash-Butrym sp.j.

 

 

Niniejszy projekt dotyczy realizacji przez firmę Flash-Butrym, strategii ekspansji, na zupełnie nowy, rynek
Czarnogóry. Firma jest małym przedsiębiorstwem prowadzącym działalność na terenie województwa
zachodniopomorskiego. Jej działalność wpisuje się bezpośrednio w obszar Inteligentnych Specjalizacji Pomorza
Zachodniego, tj. Zaawansowane wyroby metalowe. Firma zajmuje się produkcją elektrycznego sprzętu
oświetleniowego będącego podklasą PKD oznaczoną symbolem 27.40 Z. Założone etapy realizacji Strategi są
następujące:

1. Przygotowanie do prezentacji oferty podczas Targów Prolight+Sound we Frankfurcie oraz oferty, która zostanie przedstawiona podczas misji gospodarczej do Czarnogóry;

2. Udział w międzynarodowych Targach Prolight+Sound we Frankfurcie w dniach 4-
7.04.2017;

3. Udział w misji gospodarczej do Czarnogóry związany z rynkiem czarnogórskiej branży oświetleniowej
oraz połączony z bilateralnymi spotkaniami z potencjalnymi kontrahentami.

Ww. strategia zostanie zrealizowana w sposób kompleksowy, co oznacza iż w ramach projektu firma zamierza zrealizować wszystkie etapy strategii w wymienionej kolejności, co w konsekwencji ma doprowadzić firmę do wejścia na rynek Czarnogóry ze swoją ofertą i nawiązanie stałej współpracy z przedstawicielami branży urządzeń scenicznych rynku czarnogórskiego.
Targi Prolight+Sound są targami międzynarodowymi. Świadczyć o tym mogą dane odnoszące się do Targów które odbyły się w 2016 roku tj. liczba biorących w nich udział wystawców zagranicznych wyniosła 62 % liczby wszystkich wystawców, natomiast liczba zwiedzających z zagranicy na tychże targach wyniosła 53 % wszystkich
zwiedzających. Realizacja projektu będzie miała miejsce w terminie od 1.02.2017 do 31.08.2017.

Głównym celem opisywanej strategii ekspansji jest podniesienie konkurencyjności firmy Flash-Butrym działającej w obszarze Inteligentnych Specjalizacji Pomorza Zachodniego, a także wzrost potencjału eksportowego firmy oraz kreowanie współpracy gospodarczej między firmą Flash-Butrym sp.j., a firmami z branży oświetlenia scenicznego zlokalizowanymi w Czarnogórze. Cele te pozwolą na realizację celów określonych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Cele szczegółowe firmy związane z realizacją Strategii Ekspansji:

1)wpływ na potencjał rozwojowy przedsiębiorstwa: 1. Wzrost potencjału rozwojowego przedsiębiorstwa. Kompleksowa realizacja strategii pozwoli na urzeczywistnienie planów rozwojowych przedsiębiorstwa związanych z powiększającym się rynkiem odbiorców, 2. Poszerzenie rynków zbytu. W wyniku realizacji strategii ekspansji firma poszerzy swoje rynki zbytu o rynek Czarnogóry oraz wprowadzi produkty znajdujące się w ofercie firmy na czarnogórski rynek (elektryczny sprzęt oświetleniowy) 3. Zwiększenie przychodów przedsiębiorstwa i realizacji innowacyjnych projektów. Celem firmy jest zwiększenie przychodów ze sprzedaży urządzeń na rynku Europy Południowej poprzez kompleksową realizację Strategii.

2) poprawa konkurencyjności w szczególności na rynku Czarnogóry: 1. Zwiększenie liczby kontraktów handlowych podpisanych przez przedsiębiorstwo. Celem realizacji Strategii ekspansji jest nawiązanie nowych kontaktów z przedsiębiorcami z Czarnogóry oraz pozyskanie nowych kontraktów handlowych z przedstawicielami czarnogórskiego biznesu. Firma Flash-Butrym planuje osiągnąć powyżej opisane cele poprzez kompleksową realizację strategii ekspansji opierającej się na realizacji takich działań jak: 1. Przygotowanie do prezentacji oferty podczas Targów Prolight+Sound we Frankfurcie oraz oferty, która zostanie przedstawiona podczas misji gospodarczej do Czarnogóry; 2. Udział w międzynarodowych Targach Prolight+Sound we Frankfurcie w dniach 4-7.04.2017; 3. Udział w misji gospodarczej do Czarnogóry związany z rynkiem czarnogórskiej branży oświetleniowej oraz połączony z bilateralnymi spotkaniami z potencjalnymi kontrahentami. Realizacja strategii ekspansji jest planowana w terminie od 1.02.2017 r. do 31.08.2017r.

Click Shop | Hosting home.pl