Go To Brand

PROGRAM OPERACYJNY INTELIGENTNY ROZWÓJ


Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach


Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go To Brand


Rozwój firmy Flash-Butrym Sp.J. poprzez promocję na rynkach międzynarodowych.


Cel Projektu:

Projekt realizowany będzie w ramach BPP BUDOWY I WYKAŃCZANIA BUDOWLI
WYBRANY RYNEK PERSPEKTYWICZNY: ZEA, ROSJA
Działania prowadzone będą w: ZEA, ROSJI, NIEMCZECH
W zakresie projektu realizowane będą działania promocyjne, poprzez:
-misje wyjazdowe
-stoiska na imprezach targowo-konferencyjnych
-dodatkowe działania promocyjne
Wnioskodawca będzie realizował projekt rezerwując miejsca wystawowe na targach, dokonując opłat rejestracyjnych i wpisów
do katalogu targowego, organizując stoiska wystawowe na targach oraz uczestnicząc w misjach wyjazdowych.
Wybrane imprezy targowe, w których wnioskodawca weźmie udział w charakterze wystawcy to:
1.Prolight + Sound Frankfurt 2019
2.Prolight + Sound and Musikmesse NAMM Russia 2019
3.Prolight + Sound Frankfurt 2020
4.Prolight + Sound and Musikmesse NAMM Russia 2020
Zostanie też zorganizowana misja wyjazdowa do ZEA.


Produktem eksportowym będą URZĄDZENIA TECHNIKI OŚWIETLENIOWEJ
W skład grupy wchodzą produkty z obszaru inteligentnych specjalizacji:
KIS 5. INTELIGENTNE I ENERGOOSZCZĘDNE BUDOWNICTWO, II. SYSTEMY ENERGETYCZNE BUDYNKÓW, 8. Systemy
inteligentnego oświetlenia, które są zgodne z sekcją C dział 27 klasyfikacji PKD 2007.

Celem ogólnym projektu W ZAKRESIE EFEKTÓW JAKOŚCIOWYCH jest rozwój firmy poprzez eksport dzięki udziałowi w programie promocji branży BUDOWY I WYKAŃCZANIA BUDOWLI. Projekt ukierunkowany jest na promowanie polskiej marki produktowej FLASH-BUTRYM poprzez Markę Polskiej Gospodarki.
Cel zostanie zrealizowany poprzez udział w targach, misjach wyjazdowych i dodatkowe działania promocyjne. Korzyści dla wzmocnienia pozycji firmy to dywersyfikacja rynków, wzrost przychodów, umiędzynarodowienie. Dzięki realizacji projektu, firma zwiększy eksport i zyski oraz rozszerzy portfolio klientów. Osiągniecie po zakończeniu projektu EFEKTÓW ILOŚCIOWYCH na poziomie rezultatu wpłynie na otoczenie społeczno-ekonomiczne.

Wartość projektu: 518 100PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 388 575PLN

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl